ROCZNICA

ROCZNICA
Hej Kochani!
Dzisiaj mijają dokładnie 3 lata od pierwszego posta na tym blogu. Bardzo dziękuję Wam za ten długi okres, bo bez Was nic bym nie zdziałała. Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i wyświetlenia.
Chcę również przeprosić za to, że rozdziały pojawiały się w ostatnim czasie tak rzadko i mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Obiecuję, że jak tylko skończą się wszystkie próbne egzaminy, jeśli będziecie chcieli, zrobimy maraton rozdziałów, w ramach rekompensaty. Napiszcie, proszę, w komentarzu, co o tym sądzicie.
Zdaję sobie również sprawę z tego, że na rocznicę miała być jednorazówka, ale niestety przez natłok obowiązków nie zdążyłam jej dokończyć. Za to gwarantuję Wam, że pojawi się ona w sobotę. Mam nadzieję, że taka opcja Wam pasuje, a teraz przejdźmy do zsumowanych statystyk z tych trzech lat.

WYŚWIETLENIA:
19 522
KOMENTARZE:
347
POSTY (WLICZAJĄC TEN):
104
OBSERWATORZY:
6

Jeszcze raz bardzo Wam za to wszystko dziękuję.
Do następnego.
Bay ;*****************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D