Pytanie




PYTANIE
Hej!
Jak zapewne widzicie po tytule, przychodzę do Was z pytaniem. Mianowicie chodzi o to, że ostatnio bardzo dużo myślałam o tym blogu i chciałabym wprowadzić coś nowego. Nie bójcie się, nie skończę z opowiadaniem. Chodzi po prostu o to, że chciałabym jakoś odświeżyć bloga. W jednym dniu mógłby pojawiać się rozdział, a w drugim coś zupełnie innego. I tutaj pytanie do Was. Czy chcecie, abym wprowadziła coś nowego, a jeśli tak, to co? Na Wasze propozycje czekam do przyszłej niedzieli. Jeśli nie będzie żadnej lub nie będziecie chcieli, wszystko zostanie tak, jak jest teraz.
P.S. Jako, że dzisiaj mijają dwa dni od dodania poprzedniego rozdziału, nowy pojawi się za kilka godzin.
Do następnego.
Bay ;*************************

2 komentarze:

  1. W sumie to może być niezły pomysł. Ale jeśli to ma wypalić, to musiałabyś się do tego na prawdę przyłożyć. Nie wiem, czy to miałoby być coś takiego, jak robię teraz na stadzie, czy po prostu byłaby to druga edycja opowiadania. Musiałabym mieć więcej danych, żeby się wypowiedzieć jakoś szerzej. No, to widzimy się jutro rano, zajrzę jak wstanę! Cześć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, że ten pomysł mi się podoba, kiedy mi się nie podoba. Myślę, że najpierw powinnaś się skupić na opowiadaniu, które teraz piszesz zamiast wymyślać jakieś cuda. Po prostu postaraj się, żeby to opowiadanie stało się lepsze. Takie mam zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D