Rocznica

Witajcie!
Wiem, że nie spodziewaliście się dzisiaj żadnego wpisu, a tym bardziej specjalnego, ale nie mogłam się powstrzymać od napisania go. Tego dnia bowiem mijają 4 lata od powstania bloga! Jej! :D
Okay, wiem, że co roku pojawia się tutaj taki post i co roku wklejam tu statystyki bloga, ale dziś liczby będą miały tu o wiele mniejsze znaczenie niż zazwyczaj. Ten wpis chcę poświęcić głównie planom na przyszłość. Nie jest tego co prawda dużo, bo wszystko, co chcę zrobić na blogu, robię od razu, jak tylko przyjdzie mi to do głowy, nie zawsze Wam o tym mówiąc. Niemniej jednak kilka ważniejszych planów mam, więc myślę, że idealnie nadają się na rocznicową notkę. No to co? Zaczynamy!
Po pierwsze (i chyba najważniejsze), planuję poprawić pierwsze rozdziały publikowanego tu opowiadania. Przy okazji rozdziału setnego, czyli ponad miesiąc temu, wspomniałam o tym, że początki mojego opowiadania wywołały u mnie ogromne zażenowanie. Wiem natomiast, że nowe osoby zaglądające na bloga, przeważnie zaczynają czytać go od pierwszego rozdziału. Niestety postów sprzed czerech lat po prostu nie da się czytać. Dlatego też czas wolny, którego ostatnio (o dziwo!) mam dość sporo, przeznaczę na poprawianie tamtych postów.
Drugą sprawą jest przywrócenie serii "Przemyślenia" oraz serii "Recenzje". Na tę chwilę mam kilka tematów, które chciałabym opisać w serii pierwszej. Z "Recenzjami" również nie powinno być kłopotu, ponieważ mam listę kilkudziesięciu (!) filmów, które mam zamiar zrecenzować. Na bieżąco czytam również dużo książek, które chciałabym Wam przedstawić. Oczywiście w komentarzach możecie proponować mi tematy do "Przemyśleń" oraz filmy/książki/seriale, czy o czym tam chcielibyście przeczytać, do "Recenzji".
Kolejnym planem jest przywrócenie na bloga jednorazówek. Pierwszą zaczęłam już nawet pisać i mam już połowę, więc w niedalekiej przyszłości powinna pojawić się na blogu. No ale pewnie zapytacie, po co chcę pisać jeszcze jednorazówki, skoro już teraz czasami nie mam czasu na napisanie rozdziału. Odpowiedź jest prosta - chcę sprawdzić się w różnych gatunkach, nie musząc przy tym zakładać pięćdziesięciu blogów. Dlatego też mam do Was prośbę. Jeśli jest jakiś gatunek (np. horror, thriller, fantasy), który chcielibyście przeczytać w moim wykonaniu, napiszcie mi jaki miałby to być gatunek i z którym z chłopaków z BTR w roli głównej.
Następnym pomysłem jest zaktualizowanie listy blogów, które czytam. Muszę Wam się przyznać, że dopiero około miesiąc temu wróciłam do czytania innych blogów po dość długiej przerwie, a lista naprawdę potrzebuję zaktualizowania, bo połowa z blogów, które tam się znajdują, są (niestety) dawno usunięte. Dlatego, jeśli znacie jakiś ciekawy blog, lub sami taki blog prowadzicie, dajcie mi znać, a na pewno go sprawdzę i być może dodam do listy.
Piątą ideą jest dodawanie do rozdziałów stylizacji bohaterów. No właśnie, jeśli ktoś czyta ten blog od dawna lub przynajmniej dotarł już do rozdziału 50., ten wie, że przez kilka rozdziałów dodawałam autorskie stylizacje. Szczerze mówiąc, fajnie mi się je kompletowało, ale jakoś od tego odeszłam. W sumie nie wiem dlaczego, ale wiem, że chciałabym do tego powrócić. Napiszcie mi proszę, co o tym myślicie, bo Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.
No i to chyba tyle, jeśli chodzi o plany na przyszłość, ale to jeszcze nie koniec wpisu. Dlaczego? Ano dlatego, że nie mogę się powstrzymać, i muszę, po prostu MUSZĘ, dodać statystki. Wybaczcie, taka tradycja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
STATYSTYKI:
WYŚWIETLENIA:
25 363
KOMENTARZE:
421
POSTY (WLICZAJĄC TEN):
158
Dziękuję, bo to tylko i wyłącznie dzięki Wam!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszystko, co chciałam napisać, chyba napisałam, więc kończę już ten wpis. Przypomnę jeszcze tylko, że jutro pojawi się rozdział na moim drugim blogu (TUTAJ), a na tym blogu widzimy się w poniedziałek.
Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D