OGŁOSZENIE


OGŁOSZENIE
Witam Was w ten jakże piękny, niedzielny wieczór!
Chciałam tylko ogłosić, że z powodu zbliżającego się wielkimi krokami końca roku szkolnego, od przyszłego tygodnia powracam z regularnymi rozdziałami i nie tylko. Pojawią się także recenzje, moje przemyślenia oraz zmieni się design bloga, więc nie zdziwcie się, jeżeli będzie on przez jakiś czas niedostępny. Będzie to znaczyło, że pracuję nad jego wyglądem. Tak jest teraz z moim drugim blogiem. Jest on niedostępny publicznie, gdyż wprowadzam zmiany techniczne.
Wraz z blogami ruszy także mój Instagram oraz Snapchat, do którego linki dam Wam w kolejnym poście.
To chyba tyle, więc życzę Wam miłej niedzieli i mam nadzieję, że będziecie ze mną w kolejnych postach.
Do następnego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D