Nowe serie

Hej!
Tak, jak obiecałam, dodaję dzisiaj osobny post dotyczący nowych serii, które wymyśliłam.
Pierwszą z nich będzie seria „Przemyślenia”. W tej serii będę pisać, co sądzę na różne tematy, które przyjdą mi do głowy. Będę opisywać takie tematy ogólnie i z mojego punktu widzenia.
Drugą serią natomiast będzie seria „Recenzje”. Jak sama nazwa wskazuje, w tej serii będę pisać recenzje książek oraz filmów, z którymi się zapoznam bądź zapoznałam.
Oczywiście w każdej z tych serii będziecie mogli sugerować mi tematy, książki bądź filmy, o których mam zrobić post. Serie te będą jednak nieregularne. Będą pojawiać się wtedy, kiedy będę miała chwile czasu, aby je napisać.
Pierwszy post z jednej z serii pojawi się 1 stycznia 2017 roku. Mam nadzieję, że taki pomysł spodoba się Wam. Możecie oczywiście napisać swoje opinie o tym w komentarzu.
Do następnego.
Bay ;*********************

1 komentarz:

  1. No dobra, wszystko fajnie, ale mam nadzieję, ze nie olejesz przez to rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D