Wyjaśnienia i zmiany, czyli o przyszłości bloga słów kilka

Witajcie!
Po ponad miesiącu wracam do Was z kolejnym postem. Tym razem nie jest to jednak rozdział, ponieważ czuję potrzebę wytłumaczenia Wam, dlaczego tak długo mnie nie było i dlaczego nie dałam znać, że robię sobie przerwę. Chcę również napisać trochę o zmianach, które zajdą na blogu. Zanim jednak przejdę do szczegółów powiem Wam tylko, że będzie dużo powrotów, ale też trochę zupełnie nowych rzeczy, a także pożegnania.
Zacznijmy od wyjaśnień. Dlaczego mnie nie było? Wiem, że zabrzmi to strasznie oklepanie, ale taka jest prawda - miałam okropnie dużo obowiązków. Poza tym w mojej rodzinie wydarzyła się bardzo ważna rzecz, w związku z którą wzięłam na siebie bardzo dużą odpowiedzialność. Dodatkowo starałam się też poświęcić przynajmniej kilka minut dziennie mojej przyjaciółce, dla której również w ostatnim okresie nie miałam zbyt wiele czasu. Starając się pogodzić to wszystko, zdarzało się nawet, że zarywałam nocki.
Te wszystkie zadania w połączeniu ze zmęczeniem sprawiły, że pisanie blogów zaczęłam traktować, jak kolejny przetłaczający obowiązek, a nie jak pasję. Wydaje mi się, że w którymś momencie po prostu się zgubiłam i zapomniałam, co było dla mnie ważne w blogowaniu. Zatraciłam chęci do pisania, zaniedbałam czytanie innych blogów i wszystko w mojej pasji powoli zaczęło się walić.
Teraz jednak, dzięki temu miesiącowi przerwy, przemyślałam sobie wszystko, uporządkowałam grafik, przestałam brać na siebie tyle zadań, co zwykle i wszystko powoli wraca do normy. Cała pasja, chęć pisania, radość z czytania innych blogów i potrzeba tego nareszcie się pojawiły, więc możecie na powrót spodziewać się regularnych rozdziałów.
Trochę rozpisałam się na temat mojej przerwy, ale dzięki temu, że napisałam wszystko, co chciałam Wam w tej sprawie przekazać, mogę ze spokojem przejść do kolejnego tematu, jakimi są zmiany oraz kilka informacji.
Jak widzicie, wygląd strony uległ drastycznej zmianie, a tak naprawdę wrócił do wyglądu sprzed około roku. Gdyby ktoś nie pamiętał, kiedyś na blogu panował właśnie taki wygląd, aczkolwiek zrezygnowałam z niego po wielu błędach Bloggera, dotyczących właśnie tego szablonu. Teraz jednak postanowiłam spróbować ponownie, ponieważ poprzedni wygląd bloga zwyczajnie mi się znudził i nie wyglądało to już tak, jak chciałabym, aby było. Poza tym, skoro mam wrócić do blogowania, to chcę, żeby wszystko było perfekcyjnie dopasowane do mojego obecnego stylu.
Następną rzeczą, która powraca na bloga są... JEDNORAZÓWKI! Tak, wiem, obiecywałam to już milion razy, ale aktualnie jestem w trakcie pisania trzeciego już one-shota, a pomysły, jak na razie, nadal mi się nie kończą, więc myślę, że na blogu pojawi się przynajmniej kilkanaście jednorazówek, oczywiście z chłopakami z BTR w roli głównej. Właśnie dlatego proszę Was teraz, abyście podsyłali mi tematy, czy wydarzenia, które chcielibyście zobaczyć przedstawione w moich jednorazówkach. Z każdego pomysłu skorzystam. A, no i możecie napisać mi też, z jakiego gatunku chcielibyście, abym napisała one-shota (np. horror, romans, dramat itp.). Co do terminu ich publikacji, postanowiłam że jednorazówka będzie pojawiać się w każdy ostatni poniedziałek miesiąca, zamiast rozdziału. Co Wy na to?
Z nowych rzeczy, zobaczycie natomiast zupełnie nowe zakładki... to znaczy, z zupełnie nowym wyglądem. Kiedy to czytacie zakładki są raczej niedostępne, ponieważ są w edycji. Wiem już jednak, że znikną zakładki: "Bohaterowie drugoplanowi", "Kontakt" oraz "Drugi blog". "Kontakt" oraz drugi blog są przeniesione już na boczny pasek, natomiast zakładka "Bohaterowie drugoplanowi" zostanie połączona z zakładką "Bohaterowie", aby wszystkie postaci były w jednym miejscu.
Następną nową rzeczą będą grafiki. Nie wiem, czy będą one dodawane do rozdziałów, ale na pewno będą one dodawane do każdego one-shota, ponieważ podjęłam już w tej sprawie współpracę z jedną osóbką. Być może kiedyś pojawią się tutaj moje autorskie grafiki, ponieważ od jakiegoś czasu bardzo interesuję się ich tworzeniem, aczkolwiek mój poziom nie jest jeszcze na tyle dobry, abym robiła grafiki na bloga. Niemniej jednak, specjalne grafiki będą pojawiały się przy każdym one-shocie.
Jeśli już o nowych rzeczach mowa, po prawej stronie na bocznym pasku znajduje się już nowy harmonogram, w którym są uwzględnione wszystkie planowane do końca miesiąca publikacje.
No i teraz przyszedł czas na pożegnania. Zostawiłam to na sam koniec, ponieważ będziemy żegnać tylko dwie rzeczy. A co takiego będziemy żegnać? Otóż, przyszedł czas, aby pożegnać serię "Przemyślenia", z której pojawiły się chyba tylko dwa posty. Nie mam już chęci do tworzenia tej serii, a i po jej wyświetleniach mogę stwierdzić, że nie przypadła Wam do gustu. Te dwa posty, które dotychczas się pojawiły, zostaną usunięte, tak samo jak post z serii "Recenzje". Tak, z recenzji też rezygnuję. Być może kiedyś powrócą, ale na ten moment nie chcę na tym blogu niczego, oprócz rozdziałów oraz jednorazówek.
To raczej wszystko, co chciałam Wam przekazać, więc kończę już ten post i lecę przygotowywać rozdziały. Jeśli coś jeszcze ulegnie zmianie, będę informować Was o tym na bieżąco, najpewniej w notkach pod rozdziałami.
Do następnego.

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o pisanie mam ten sam problem co Ty ;) Daj mi czas do jutra a spróbuję Ci podrzucić parę pomysłów ;) Ostatnio moja wena wraca więc jest nie źle :) Przyznam się że pierwszy raz jestem na Twoim blogu i chętnie poczytam Twoje opowiadanie :) Uwielbiam czytać opowiadania o BTR, sama piszę jedno opowiadanie o nich :) Do jutra! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Wybacz za powtarzające się słowa w jednym zdaniu ale pisze na szybko i na telefonie :P

      Usuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D