Nowy blog?!


Hej! Nie, to nadal nie jest rozdział. Tym razem przychodzę do was z informacją. Kojarzycie może duet Bars and Melody? Chodzi o to, że niedawno zaczęłam pisać opowiadanie o nich i chciałam założyć bloga z tą opowieścią, ale nie wiem czy ktoś będzie to czytał. Jeśli chcecie zobaczyć mnie w czymś nowym – piszcie. Za kilka minut pojawi się także ankieta dotycząca tego pomysłu. To dla mnie bardzo ważnie, więc będę Wam wdzięczna, jeśli wyrazicie swoje zdanie. Z góry dziękuję.
P.S. Nowy rozdział powinien pojawić się jakoś w tym tygodniu.
Do następnego.
Bay ;*******************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D