TO KONIEC!!!!



TO KONIEC!!!!
Cześć! Przychodzę z małą informacją. Jak wskazuje sam tytuł to koniec. Doszłam do wniosku, że to nie ma sensu. Niestety, ale nie mam czasu nic dodawać ani napisać. Ostatni post pojawił się 7 stycznia 2015r. Dziękuję, że w ogóle chciało Wam się wchodzić na tego bloga. Dziękuję także wszystkim, którzy komentowali moje posty oraz tym, którzy zaobserwowali bloga.
Niestety, nie jestem zbyt dobra w pożegnaniach, więc powiem tylko…………………










































































































PRIMA APRILIS!!!!

3 komentarze:

  1. Nie udało Ci się :D Wiedźmy nikt dzisiaj nie nabrał :D W bloggerze pokazuje te obserwowane blogi i mi załapało napis *PRIMA APRILIS* :D Jestem straszna, nikomu nie pozwalam się nabrać :P A tak btw. Kiedy rozdział, bo czekam i czekam się nie doczekam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Domi kiedy rozdział?
    PS. Nie udało ci się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka zostałaś nominowana u mnie do LBA na obydwu swoich blogach. Gratuluje i pozdrawiam Marcela.

    OdpowiedzUsuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D