Rozdział 10 + info

ROZDZIAŁ 10

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Dobrze, że mnie poinformowałaś o nowym rozdziale :) Dziękuję <3 i cieszę się, że jednak odwiesiłaś bloga :D :***************
    Co do rozdziałów. To bardzo mi się podobały. Zresztą. Jaki twój rozdział mi się nie podobał??? Mam nadzieję, że Kendall dowie się prawdy, iż Bartek to kuzyn, a nie chłopak Pati.
    Czekam niecierpliwie na nn :***********
    Pozdrawiam Stelss :*******

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super blog i rozdział też the best :) Szkoda że dopiero teraz go zobaczyłam bo masz talent do pisania, a rozdziały czyta się z lekkością ;) czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D