Rozdział 5 + ważna informacja

ROZDZIAŁ 5
Dopiero na obiedzie zaczęłam się do nich odzywać, a Julka powiedziała:
- Dziewczyny, zapomniałam o czymś Wam powiedzieć.
- O czym? – zapytałyśmy.
- Idę z Wami na koncert BTR – powiedziała ze stoickim spokojem.
- To super – powiedziałam.
- A tak właściwie, kiedy jest ten koncert? – zapytała Monia.
- Dzisiaj o 18:00 – powiedziałam i natychmiastowo wszystkie jak na zawołanie wyplułyśmy picie, które akurat miałyśmy w buzi.
- Która jest godzina?! – zapytała krzycząc Aga.
- Już 15:00!!!!! – krzyknęła Kasia.
- To szybko idziemy się szykować – powiedziałam.
- Tylko, że my nie mamy tu żadnych sukienek – powiedziały moje BFF, a ja powiedziałam im, że szybko muszą iść po ubrania.
Czym prędzej wyjechałyśmy z domu i ruszyłyśmy na BTR!!!!!!!!!!!!!!
Stałyśmy jeszcze długo w kolejce, ale kiedy wybiła 18:00 byłyśmy już przed sceną.
_______________________________________________________________________
P.S. Przesuwam termin przysyłania prac na konkurs do 23.12.Adres:P.S.2 Proszę o komentarze.

1 komentarz:

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D