Rozdział 4 + konkurs

ROZDZIAŁ 4
Następnego dnia kiedy się obudziłam była dopiero 8:00. A to dziwne, bo jak nie idę do szkoły nigdy nie wstaję przed 10:00. Nie chcąc budzić dziewczyn po cichu wyszłam z pokoju i poszłam do kuchni, bo byłam strasznie głodna. Kiedy tylko weszłam do kuchni zobaczyłam, że Julka zajada już śniadanie.
- Co jesz, bo ja chyba zaraz umrę z głodu – powiedziałam na co ona tylko się zaśmiała
- I z czego się śmiejesz, co? – spytałam
- Z tego jak wczoraj dziewczyny pospadały na tyłki
- Tak, to było śmieszne – powiedziałam i cicho zachichotałam
- A tak na serio to jem płatki. Chcesz też? – spytała
- Jasne czemu nie – odpowiedziałam, a ona na to
- To sobie zrób – jak zwykle pomocna siostrzyczka ;)
- Dzięki – powiedziałam ironicznie
- Nie ma za co :D – powiedziała Julka – A tak na poważnie to gdzie są dziewczyny?
- Jeszcze słodko sobie śpią – powiedziałam
- Dziękujemy za komplement – powiedziały moje BFF, ale powiedziały to tak głośno i tak nagle, że teraz to ja spadłam na tyłek, tylko że z krzesła. Zaczęły się śmiać razem z moją siostrą.
- No dzięki siostra – powiedziałam wstając, a one jeszcze głośniej zaczęły się śmiać
Resztę śniadania przesiedziałam cicho, udając, że mam focha. Dziewczyny mnie przepraszały, a mnie chciało się z nich śmiać.
_______________________________________________________________________
Hejka! To znowu ja. Chciałabym ogłosić konkurs na najlepszą jednorazówkę.
Oto zasady:
- Jednorazówka musi być koniecznie z Kendallem.
- Musicie napisać o czym ona jest, np.: romans, horror.
- Prace przysyłajcie do 19.12. na e-mail
Zwyciężczyni będzie główną bohaterką mojej świątecznej jednorazówki!
P.S. Ktoś jeszcze czyta tego bloga? Jeśli tak, to proszę o komentarze.

4 komentarze:

  1. Tym razem jedna rzecz: interpunkcja! xD
    I jeszcze jedno: krótko! xd.
    Czekam na więcej. Jak dodasz nowy rozdział to wiesz co robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie a na jednorazówkę ci napiszę Kocham xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział czekam z niecierpliwością na następną nn .
    I zapraszam do mnie
    http://victoriamarks1997.blogspot.com/
    Pozdrawia Victoria.

    OdpowiedzUsuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D