Rozdział 1

ROZDZIAŁ 1
Siedziałam w pokoju i strasznie się nudziłam. Weszłam na Facebooka i zobaczyłam, że moja BFF jest na czacie, więc postanowiłam z nią poczatować.

ROZMOWA:
J - ja  M – Monika
J: Hej
M: Hej, co robisz?
J: Nudzę się, a ty?
M: Ja Też
J: Pamiętasz o jutrzejszym wieczorze?
M: Tak. Zadzwonię jeszcze do Kasi i Agi, żeby im o tym przypomnieć.
J: Sorry, muszę już kończyć, bo mama woła na obiad.
M: OK, pa
J: Pa.
KONIEC ROZMOWY
Wylogowałam się z FB i poszłam na obiad. Usiadłam koło mojej siostry i zaczęłam zajadać. W końcu mama zapytała:
- Córeczko wiesz już kogo chcesz zaprosić na swoje urodziny? W końcu to już jutro.
- Zaproszę koleżanki  i zrobimy sobie babski wieczór. Wszystkie już o tym wiedzą.
- Skoro tak to dobrze.
Kiedy skończyłam jeść poszłam do swojego pokoju i włączyłam sobie Big Time Rush – „Windows Down”. Zaczęłam tańczyć  jak szalona. W końcu jutro są moje dziewiętnaste urodziny.

NEXT DAY

Wreszcie!!!!!!!!! Dzisiaj kończę 19 lat. Już nie mogę się doczekać, aż przyjdą moje BFF. Z takimi właśnie myślami poszłam się ubrać. 

3 komentarze:

  1. Mmm.. szykuje się Party Hard xD O tak zgadzam się WD to najlepsza piosenka do tańca ;D Rozdział miodziooo czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha. Windows Down *.*
    Taka uwaga... Dialogi... ! Myślę, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wydarzenia przedstawione w opowiadaniu są jedynie wytworem mojej wyobraźni i nie miały miejsca w realnym świecie.
Wszelkie zbieżności imion i nazwisk są przypadkowe.
Niektóre informacje zostały zmienione na potrzeby opowiadania.
Enjoy! :D